Thursday, April 21, 2011

nanti korang jangan RINDU aku ye...~

__________________________________________________________________________________

sekarang pukul 3.00am...lewat malam...lama aku tak menempel kat persegi ni...alasan pertama: streamyx dah tak boleh guna disamping wifi unisza lembab...second: bz nak exam dan third: aku malas nak menaip...thanks to dalila sebab bagi pinjam broadband malam ni....hehehehe...~

sekarang study week...study week terakhir selama aku jadi LLB student ni...aku suka word "TERAKHIR" tu...tp kadang-kadang nak sebut pon berat...oh~~jadi tengah-tengah malam yang mendingin ni aku nak layan perasaan sikit di saat-saat akhir sebagai student ni....suke aku la aku punye blog...kalau ada yang tak berahi dan tak bernafsu nak memacak mata dipersilakan out...hahahahaha....oh~ terakhir....~

sebelum aku nak melara jiwa sambil mengimbas sesi-sesi gumbira dan sedih  sebagai student ni...aku nak meng-update sikit pasal agenda-agenda lepas yang aku nak bagitahu tapi tak tersempat nak bagitahu :

1. Last annual law dinner aku : HAMPEH : tak best lansung....letih dressup smart-smart..sudahnya dinner macam sampah....malas nak mengulas panjang bab ni...sebab aku pon dah tutup buku..cuma saje nak revise balik sebab aritu terlupa nak ucap congrats kat en.penganjur yang katanya VIP...hahahahahah...congrats la en.VVIP dan keluarga..~

2. semalam sekali lagi attend dinner..."private dinner"....yang ni TERBAIK....makanan superb...tempat cun...candle light siap....thanks kepada en.sponsor (irwan junip)...en. persiapan (asri dan pasangannya wani)....en. pengangkutan dan logistik (alang dan adib) puan-puan merewang (tia,ida,diya dan jeton) cik bibik (jira) en.pembersihan sampah (acai) puan chef (kak pah) dan en. juri tetap (qwent). korang semua mmg best...kakpah masak memang sedap....patutlah ko kawen dulu pah...hehehe....aku mmg happy bila hari-hari terakhir ni kita semua sempat gumbira-gumbira...thanks semua..~

part layan perasaan

hohoho....tiba-tiba aku dah nak habis belajar...gembira tu tak tak boleh nak nafi lah....letih kot belajar ni...lagi-lagi part nak exam tu...pergi kelas+buat assignment+course works+discussion+meeting+tutorial+test+research+study+presentation+mock trial+PBL+drafting+prepare  documentation+exam....adoi...bosan dah weh...kalau boleh nak rehat kejap dari benda-benda ni....tapi aku sure nanti dekat situ lah manisnya belajar....berkawan part paling seronok..enjoy..jalan sana sini...bergalok dan meraban...melepak..beraktiviti itu dan ini...dan boleh kata for the whole time kat sini kawan-kawan la jadi family tercinta....meriah betol hidup berkawan ni...walaupon ada jugak masa-masa yang malap...adat la tu..mentol lampu pon kadang-kadang terbakar....pastu nyala balik lepas bekki...huhuhu...dan ni la main point yang buat aku rasa berat hati nak letak nokhtah utk pengajian aku ni...4 tahun aku jadi LLB student ni macam-macam kawan aku kenal....suka...ketawa...bergurau...menyakat...bergaduh...mengadu...berkongsi...dan macam-macam lagi la....thanks utk semua kawan-kawan..sahabat-sahabat...junior-senior dan musuh-musuh(kalau ada) untuk semua warna-warni yang dah korang semua corak contengkan dalam hidup aku...at least tak la kelabu je jalan cerita life aku....ada la modal aku nak buat cerita kat anak cucu...nak buat azimat utk aku senyum masa aku sedih...untuk aku gelak masa aku rasa nak nangis....untuk aku melawak masa aku buntu....jadi peneman bila aku sunyi....dan untuk aku sumbit list nama korang kalau nanti  Allah mintak list followers untuk masuk syurga...amin...~

aku tak tahu apa selepas ni....siapa...bagaimana...dimana...dan kenapa....yang pasti lepas ni adalah selakkan muka surat baru dan chapter yang baru....jadi sebelum aku letakkan nokhtah untuk chapter ni....aku nak ambil kesempatan untuk tunjukkan betapa aku sgt menghargai korang semua dalam hidup aku...tak kiralah sebagai apa pon korang...thanks Allah for this wonderful life with awesome people ever...

NOTA PENTING: aku sgt-sgt merayu minta di maafkan segala keterlanjuran...kekurang ajaran...kejahatan...kebencian dan kenakalan aku kat korang semua...jahat aku pada korang mmg la sgt byk...ampun maaf dan sori yang terlebih dan terkurang....jgn la nanti benda-benda jahat dan khilaf aku menjadi ungkit-ungkitan dan beban tak terhapus dari korang...dan aku dengan hina diri isytiharkan aku MAAFKAN dan lepaskan semua salah silap korang kat aku(kalau ada)...mintak halal makan minum...duit dan harta...sedar ataupon tidak...ingat ataupon lupa...kawen jgn lupa jemput ye...hahahahahaha...luv u all lah manusia-manusia super cool~~

*next: hunting for the job...looking for a wife...preparing for a better life n hoping for a God bless~~












4 comments:

  1. fu lamak..da last sem da...aku ingt zaman2 last2 ngan course mates dlu..sedey..
    nasihat aku..stay in touch with each other..networking penting n friendships are very precious~

    ReplyDelete
  2. amar mekasih..ada gk name ngn gambar ak..byk giler kot memori best2 kn..gudluck for finals..may Allah bless us =)

    ReplyDelete
  3. @luq...byk benda lagi di depan sana...nnti aku bg resume kat ko k~

    @hidayah...ofcoz la ade name n gmba ko...kalau x nnti x lengkap la entry aku ni...huhuhuh...all d best ya~

    ReplyDelete
  4. selamt ber EXAm,selamt memulakan hidup baru.hidup maaf bermaafan, Cayok.s

    ReplyDelete