Saturday, March 26, 2011

LLB 8 : aku lelaki BUDIMAN~

________________________________________________________________________________

tolak tambah ade la lebih kurang sebulan lagi aku nak lucutkan title "student" aku ni...hahaha...macam-macam perasaan aku bleh rasa bila main countdown ni...sumpah tak sabar...dah anti-climax dan lemau dah lama-lama belajar ni....tu pasal kadang-kadang aku rasa malas tahap dewa nak mengadap buku + mendengar lecture lama-lama...rasa tawar habis...buat KERJA-KERJA SEKOLAH tu apa tah lagi...bleh muntah darah woO~

khamis baruni LLB8 (budak kelas aku) buat aktiviti amal sikit...gotong royong fakulti...bersihkan satu FUHA...ok lah..seronok jugak lah aku boleh kate...part paling aku suka bila dapat pow duit fakulti utk beli ikan untuk akuarium FUHA...aku beli ikan "shark" sepasang...(secara officially tuan ikan tu ialah AKU)....harap-harap 10 tahun lagi kalau aku datang kat fakulti nanti ikan tu dah besar dan boleh di masak asam pedas...hahahaha...belah petang pulak kelas aku organized BBQ session...ala-ala terkahir kali sebelum masing-masing meninggalkan UniSZA..yang ni pon aku boleh kate seronok jugak la..thanks to kak ted yang bersusah payah jayakan BBQ tepi pantai ptg tu...TERBAIK~

untuk LLB8 yang di sayangi...4 tahun dah aku dengan korang...pendek cerita korang semua dah kenal dah perangai aku...orang paling bising dalam kelas...kacau orang...kutuk orang...menyampuk lecturer mengajar...gelak kuat-kuat...buat perangai annoying...kasar dengan perempuan...kaki ponteng...dan tak reti bahasa...kan??hahahahaha...itu lah aku...aku pon tau perangai buruk aku tu...senang cite aku bukan LELAKI BUDIMAN dalam kelas tu macam yang lain-lain...bukan aku tak sayang + concern + caring + romantik mahupon gentleman ngn korang...cumanya...aku suka treat orang yang aku sayang dengan cara macamtu...kalau orang yang aku tak sayang..tegur pon aku malas...apatah lagi nak kacau gurau ni...hehehehe...nanti usik gurau aku tu jugak yang korang rindu...hahahahaha...~

ada yang cakap aku tak pandai treat perempuan nicely...gurau kasar...tak pandai jaga hati...tak budiman la senang cerita...bukan apa dows...karang kalau aku romantik sangat kang ade pulak yang jatuh hati kat aku..susah aku nak handle ramai-ramai ni...(mesti ada yang menyumpah baca statement ni) dan keluar la ayat-ayat yang biasa aku dengar.. "bajet best je amar tu"..hahahahahah...takde la...even ex aku dulu pon cakap aku tak romantik...so dengan kawan-kawan ni apatah lagi...yang penting aku suka kawan dengan korang..dan aku anggap korang ni part of me...siyesshit~

ok kali ni siyes *dengan muka paling serious * ..: dalam aku tak sabar nak habis ni...nak kerja..nak kawen...dan jadi husband dan bapak....dalam hati ni sangat la berat nya nak say good bye kat semua orang...macam-macam pahit manis dalam 4 tahun ni...gurau senda gelak tawa pahit maung dan macam-macam lagi...dan-dan dah nak habis dah...tibe-tibe aku rasa kejap je...tapi betol la orang kata setiap yang kita dah mulakan kita kena lah habiskan...dan sikit lagi kita akan habiskan chapter ni...lepas ni semua dah lain with new chapter of life...hohoho...tiba-tiba aku rasa sayu pulak...siyesshit aku sayang moments yang aku lalui sebagai LLB student ni...dan sekarang aku buang ego aku kejap...dan confess yang aku sayang korang SEMUA (payah benar nak cakap)...hahahahahaha~

lastly aku nak mintak maaf kat semua kalau ada silap salah dan terasa hati dengan aku....aku hargai semua yang dah korang bagi...ilmu...pengalaman...kenangan...suka...duka...pahit dan manis...at least ada la jugak modal aku nak buat gelak sorang-sorang nanti bila aku bosan..bila aku sedih...bila aku rindu...bila aku dah tak ada korang.... mintak halal semua sekali...GOOD LUCK n LUV U all~






*video tu aku tujukan kat LLB 8...wajib tengok~


11 comments:

  1. ahha..lagu tu aku da tuju kt bdk klas aku sbb sem ni praktikal, susah nk jmpe huhu

    ReplyDelete
  2. @haziqah...aku tau lagu tu pon sebab ko yang post kat fb ko sem lepas...heheheheh~

    ReplyDelete
  3. keganasan sungguh makan, tak igt dunia sume hahahaha

    tapi burger aku bawak balik gak gila, sbb balik rumah jek sume burger2 tuh takde rupa burger. macam bergedil je jadi hehehehhe

    ReplyDelete
  4. @wairai...biase la..musim2 ujan ni smue lapo..jgn lupe bawak bergedil tu ke kelas ahad ni...hahahahahah~

    ReplyDelete
  5. terharu sgt ko upload gambo yg sensasi tu..papepun goodluck n success sokmo in ur life...takpe keje nnt gaji kecik, yg penting jd lelaki budiman..tak gitu?

    ReplyDelete
  6. @ikhwan naguib...hahahahaha...ko tu jd LELAKI budiman dulu...kelas kau maria...hahahahah~

    ReplyDelete
  7. wah.. da nk abes da korg ye.. rse cm baru je korg g blaja tu..

    ReplyDelete
  8. @yunNs...ha'a..nk hbs da...rase mcm baru je kenal ngn yun...heheheheh~

    ReplyDelete
  9. tula pasal.. da 4 years da ekh.. sgt lame da kowt.. heh~

    ReplyDelete
  10. @yunNs....dgr cite bahagia skrg??bile nk lansung nye???

    ReplyDelete
  11. hu.. budget tak cukup lg.. kna la tunggu.. >_<

    ReplyDelete