Friday, March 18, 2011

I LIKE MAT REMPIT...awwww~

__________________________________________________________________________________

aku paling tak suka pergi banda Kuala Terengganu(KT) kalau hari minggu (kat sini jumaat & sabtu)..orang ramai gile macam ade JOM HEBOH tiap-tiap minggu kat KT tu...bersesak macam nak gile...MYDIN MALL satu hal la...kat situ mmg x penah lengang...aku pon x paham la ape yang dieorang syoik sgt stakat melepak tak tentu hala camtu....dressup tah ape bende pesen pastu duduk bertebeng ramai-ramai...pantang awek lalu pewit-pewit bajet awek tu sangkut kat ko...BANDARAYA la katakan...hahahahaha~

tapi hari ni aku terpaksa pergi gak banda kejap pasal ade urusan SERI PADUKA BAGINDA...hahaha..kalau atas jalan raya hari minggu ni MAT REMPIT la concur..mat rempit mmg macam shial...hari minggu ni macam hari raya dieorang la...keluar dari ceruk-ceruk mane tah kumpul ramai-ramai buat auOk atas jalan...siyes ramai gila...dan siyes benda yang sama setiap hari minggu...kalau korang bawak motor tu elok-elok tak pe...ni buat macam jalan tu bapak ko punya...semua traffic light ko nak langgar sambil anggat motor ko tu julang tinggi-tinggi...tanda berjaya langgar traffic light dengan jayanya...dengan gaya annoying mcam SYAITON...."tak rempit la kalau tunggu lampu hijau"...bawak laju tu harus la...MAT REMPIT KAN...tapi kalau dah ko punya laju tu sampai semua benda ko nak langgar dan org lain yang kena elak ko...pastu bila ada kereta hon ko angkat "fuck" pulak....korang ingat ko dapat buat macam tu ko dah habis hebat la???hahahahaha...kesian la korang mat rempit....aku pon tak tau korang nak prove apa dengan merempit ni....ada aku dengar sorang mat rempit ni penah cakap "TAK REMPIT LA KALAU TAK PERNAH JATUH MOTOR"....hahahahah....ko nak merempit sampai nanti pecah otak ko kat jalan raya...langgar tiang lampu sampai patah tulang belakang ko...baru ko rasa hebat...bleh jadi LEGEND di kalangan budak-budak rempit ko??hahahahah....korang kalau accident..nurses ngan doc pon malas nak layan la...menyusahkan ade...orang dah tak kesian dah kalau mat rempit ni accident...terok la macam mane pon...orang suka ada la..sebab doa dieorang dah termakbul....hahahahah...korang mat rempit ni ingat la sikit...setiap kali orang rasa annoying dan jengkel ngan korang mesti orang cakap contohnya "TAK GUNA PUNYA MAT REMPIT"....BODOH ngan BANGANG tu dah sinonim sangat dah dengan mat rempit ni melekat kat mulut orang...tu tak kira maki caci yang terok-terok lagi....berapa ramai orang cakap camtu...ramai der...tu semua doa....lama-lama makbul jugak...so sampai sudah la korang jadi bangang macamtu....udah-udah la merempit~

aku tengok kebanyakkan mat rempit ni terutamanya kat KT ni semua pakai EX5 je pon....paling macho pon pakai 125Z...ade la seko dua pakai RXZ....kalau takat ko pakai motor-motor camtu x payah nak megah sangat la...paling BUSUK pon ko pakai yamaha R1 boleh la terima kalau ko nak "rem" moto ko pecut laju-laju pon...nak tunjuk style sgt pon...ni motor pon bayar ansuran tak habis bayar...spare part barai motor orang...ansuran motor pon mak bapak yang bayar...x payah nak gebang sangat la...dengan helmet MHR ngan MS88 ko tu pecah gak kepala ko kalau langgar tiang lampu....lebih baik korang belajar bagus-bagus....keje elok-elok...tolong mak bapak lagi bagus...sebab aku tgk mat-mat rempit ni bukan orang-orang gaji riban-riban atau mak bapak kaya raya...semua x tentu hala jugak pelajaran mahupon kewangan nya...adoii...sedar la diri sikit...peluang bukan xde...~

so kalau ade la mat-mat rempit terbaca post aku ni....sori la kalau statement-statement aku ni menunjukkan ke-ANTI-an melampau kat korang....tapi aku rasa aku cakap benda betol...dan kalau ko rasa aku salah so prove me wrong....so kalau korang rasa nak teruskan hidup MEREMPIT korang tu silakanlah...cuma aku nak cakap u are so PATHETIC....PITY U mat rempit~



No comments:

Post a Comment