Sunday, January 23, 2011

:: ber-bolox ::

aku nak mula dengan ayat apa pon aku tak reti...masih berbolox* dengan blog baru aku ni..untuk viewer or blogger yang baru masuk blog aku ni aku nak bagitau yang ni bukan klinik sexual untuk mendapatkan info2 masalah sexual anda..hahahahaha...saje tarok name cam shial skit..sebab korang pon tau yang OVUM n SPERMA tu kan asal usul kite smue..so ok la kan motif aku tu..~

back to d topic...aku x pandai sangat nak ber-blog bagai...dan blog aku ni tak ada specialty untuk apa2 tujuan..so kira apa yang aku rasa nak post aku post la..info2 ke.pasal diri aku ke...life ke..pasal apa yang aku nampak ke..pasal aku berak ke..taik aku harini kaler ape ke..hahahahah..pendek crita utk aku mengisi masa2 bosan aku yang aku rasa makin banyak skrg ni...tp bila aku dah masuk kat sini rase cam ber-bolox gila pulak nak wat design2 bagai kat blog ni...siyes aku mmg BUTA IT..ofcoz la nak gak blog aku ni cantik cam korang buat..(tiba-tiba aku terpikir ada ke orang baca aku merapu ni)....down~

*bolox adalah klausa kata dari terengganu dan kelantan yang bermaksud serabut atau kucar kacir atau tak berapa teratur..~

p/s- penulis bukan berasal dari pantai timur =))

7 comments: