Monday, January 24, 2011

se-ting-gan~

aku suka quote ni "SEMUA KEPINCANGAN BERMULA DARI AWALAN YANG SALAH"...contoh mudah aku bleh bagi kalau korang bangun pagi-pagi tu dah ada benda yang x berapa best..it will spoil the whole day..macam kalau korang kena sepak sebelum bangun tido..ape korang rasa satu hari tu??lebih kuang mcm spoil mood camtu la..kalau aku la..korang aku x tau la kan..~

adakah aku terlalu serius??hahahahah...sem ni aku rasa mcm dok kat setinggan..pagi-pagi aku bangun pagi jarang aku nak rasa macam "wah seronoknya hari ni.." ataupon celik2 mata terus buat peace(tanda semangat utk memulakan hari baru)..hahahahaha...dat's why aku rasa malas nak bangun tido seterunya tidak ke kelas..hahahahah(alasan cliche ponteng kelas)...tp siyes surrounding effected u most ~

ni aku nak cite apa berlaku...korang penah tgk cite BUJANG LAPOK kan??bilik sebelah2 dan jiran-jiran yang annoying memekak...pastu bunyi moto bising malam2...pastu bilik air kena kongsi ramai-ramai..senang cerita keadaan2 yang cam shial dan x selesa...camtu la yang aku rasa sekarang..

jiran aku macam india ni la...hahahahahha~

aku..iwan ngan alang..heheheheh~


1) mamat sebelah bilik aku yang memanjang buat muka ketat cam haram parking motor TZM buruk kat betol2 tepi tingkap bilik aku...dari pagi sampai malam manjang dok test motor babi dia..rem kuat2 kat tepi bilik aku..cam gampang..tu x termasuk moto2 lain yang memekak parking kat koridor ni..bodoh..padahal tempat parking moto dah disediakan~
2) kadang-kadang aku tengah tido petang bleh plak dia buat sesi karok sorang2 dengan suara kodok dia yang sampai satu aras bleh dengar..tu x campur dia ketuk bilik dia sampai pecah pintu..aku rasa mamat tu mental la..hahahahah~
3) bilik air yang memanjang tersumbat...nak mandi bapak la jijik nya bila air bertakung...terpaksa la kadang-kadang mandi kat tandas + budak2 bilik mana tah masak2 kat bilik then tinggalkan periuk belanga dieorang yang ada nasik basi lama2 kat tempat basuh baju...bodoh~
4) eletrik satu lagi...aras aku ni asyik black out je tibe-tibe...pastu on balik..pastu jadi balik..HOI...rosak la lappy aku ni...last-last lampu bilik aku terus terbakar dah x nyala2..aritu dah ada brader technician dtg baiki..tp skrg da rosak balik..da seminggu da bergelap malam2..harap lampu meja study je..~
5) jiran-jiran yang psycho dan mental...kalau bertembung semua nak buat muka ketat..ada yang aku baru nak tegur or senyum terus tgk kat lain...buat2 taip msg kat hs la..padahal keypad lock je..bodo..ada plak sorg ni tenung orang mcm x penah tgk org...pelik betol la..adoi...~

kalau kat skola dlu2 mayb la budak2 yang jenis camni da kena pukol da tp sekarang kat UNIVERSITI ni orang dah malas nak amik port da pukol2 orang ni..tapi bila dah semua buat hal masing-masing jadi camni la..sabar je la..korang mungkin boleh cakap yang mungkin aku yang tak mesra ke apa..tapi cuba korang try dok sini seminggu...korang akan cakap benda sama gak..huhuhuhuh...tp line internet gak terbaik dan menjadi penawar hati...hahahahahahha~

*sekadar cetusan rasa yang aku dah x bleh blah..sudahnya satu hari aku tak gi kelas..hahahahahah..~

4 comments: